CHCESZ SPRZEDAWAĆ POKOJE W INTERNECIE? MUSISZ MIEĆ CHANNEL MANAGERA!

Kto pomyślał właśnie, że chodzi o jakiegoś ściśle wykształconego fachowca do zatrudnienia na specjalnym stanowisku pracy… ten zarówno ma rację, jak też srodze się myli. Nie chodzi bowiem o słono opłacanego profesjonalistę z masą tytułów przed nazwiskiem, tylko o niezwykle tani w utrzymaniu (w stosunku do potencjalnie generowanych zysków) program hotelowy z channel managerem w standardzie. Taki jak brany tutaj na warsztat NFHotel.


Cały ruch w interesie pod pełną kontrolą

Jakkolwiek demonicznie by to nie brzmiało, takie właśnie zadanie musi wypełniać dobry CM. Bez żadnych przerw pilnować, żeby dostępne do sprzedaży pokoje pokazywały się jako wolne, a zajęte w danym terminie blokować przed wysoce niepożądanym overbookingiem. Przy mnogości internetowych kanałów sprzedaży dla branży turystycznej – oficjalna strona obiektu, portale społecznościowe, witryny turystyczne z ogłoszeniami, portale rezerwacyjne (np. Booking.com) – nie ma takiej możliwości, żeby własnoręcznie aktualizować wszystkie dane i uniknąć kłopotliwych sytuacji.

Channel manager w NFHotel działa błyskawicznie, kwestią sekund jest pełna synchronizacja danych z programu oraz informacji z kanałów internetowych. A skoro tak, śmiało można udostępniać wszystkie pokoje do rezerwacji przez internet, żeby maksymalizować obłożenie obiektu przez okrągły rok.

About the author

Related