Promocja z pomocą stojaków na ulotki

Wyobraźmy sobie metodę taniej reklamy i informacji. Koszta inwestycji są totalnie zminimalizowane. Chcemy zmniejszyć koszta i nie zawsze stać nas na doręczyciela, który każdego dnia będzie bezpośrednio doręczał broszury do naszych potencjalnych klientów. Być może nie ma w firmie czasu na zorganizowanie takiego kuriera i organizowanie jego pracy dzień w dzień. W przypadku takich sytuacji istnieją doskonale już znane rozwiązania. Co, jeżeli chcemy poszerzyć nasze przedsięwzięcie o dodatkowe punkty informacyjno-reklamowe? To też może być świetna metoda uzyskania dodatkowego zwrotu z inwestycji w reklamę. Mowa jest o stojakach na ulotki.

Stojaki na ulotki, na co zwrócić uwagę?

Jeżeli przymierzamy się do zakupu takich stojaków na ulotki, to trzeba pamiętać o paru rzeczach. Rzeczy te to sprawy funkcjonalności, które owe stojaki powinny spełniać. Stojaki na ulotki powinny być tanie. Nie są to elementy produkowane z użyciem technologii z laboratoriów inżynierii kolonizacji kosmosu. Stojaki na ulotki powinny być funkcjonalne. Powinno móc się je bardzo łatwo składać. Powinny mieć mechanizm, który zabezpieczał będzie całość przed samoczynnym złożeniem się. Wyobraźmy sobie klienta, który sięga po ulotkę. Wyciąga ją, a cała konstrukcja zapada się i przewraca. To chyba najgorsza z możliwych reklam. Stojaki na ulotki powinny mieć wymiary kieszeni, które będą uniwersalne. Nasza reklama czy broszurki z informacjami mogą przecież ulec zmianie w wykonaniu. Fajnie byłoby nie musieć dokupować dodatkowego stojaka specjalnie pod nowe ulotki.

Czy coś nie zostało pominięte?

Owszem, można powiedzieć więcej, znacznie więcej. W końcu temat stojaków na ulotki może być tak rozległy, jak liczba modeli dostępnych na rynku. Wszystkie od siebie się różnią. Lecz jeżeli będzie pamiętać się o ogólnych zasadach w ich wyborze, to spełnia swoją funkcję. Kolejne elementy, na które należy zwrócić uwagę to możliwość ich łatwego transportu. Czasem mamy lepszy pomysł na domyślną pozycję dla naszego stojaka na ulotki. Zmiana jego położenia powinna przyjść w bardzo prosty sposób. Sposób bezpieczny dla nas i otoczenia. Więc bardzo ważnym czynnikiem w wyborze stojaków na ulotki będzie także ich waga. Lekkie stojaki to mniej stresu w późniejszej ich relokacji. Ostatnim czynnikiem, ale wcale nie najmniej ważnym jest to, jak stojaki na ulotki się prezentują zdjęcia stojakow dostępne na stronie http://www.brooklyn.pl/Stojaki-na-ulotki/stojaki-na-ulotki.html. Ich estetyka wykonania musi być kusząca dla oka, ale nie rażąca i zniechęcająca. Taki stojak w kolorze dobrze kontrastującym do ogółu tła może przykuć uwagę potencjalnego klienta.

About the author

Related