Organizacja wesela – o czym musimy pamiętać?

Organizacja wesela to niezwykle skomplikowane zadanie, które zazwyczaj spada na barki przyszłej pary młodej oraz ich rodziców. Na szczęście stopniowo odchodzi się od urządzania hucznych wesel na ponad setkę gości. Zamiast tego młoda para woli urządzić niewielkie przyjęcie w gronie najbliższych. Mimo tego konieczne jest zarezerwowanie sali i ustalenie wszelkich detali. Jakich?

Wybierzemy miejsce idealne dla siebie

Przede wszystkim ważne jest miejsce – wybór odpowiedniej sali balowej czy restauracyjnej może zająć nam najwięcej czasu. Zazwyczaj problemem są terminy, chociaż obecnie jest z tym znacznie łatwiej niż kilka lat temu, kiedy termin na ślub rezerwowało się na kilka lat do przodu. Obecnie istnieje możliwość zarezerwowania terminu z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Im mniejsza uroczystość – tym łatwiej o wolny termin.
Podczas rozmowy z managerem najczęściej dowiemy się, że konieczne jest wpłacenie zadatku za rezerwację terminu – po jej uiszczeniu możemy być jednak pewni, że termin ten zarezerwowany jest wyłącznie dla nas.

Drugim ważnym tematem jest określenie liczby gości oraz zapoznanie się z oferowanymi kartami menu. Zazwyczaj szef kuchni posiada kilka zestawów, z których możemy wybrać konkretny zestaw czy poszczególne pozycje. Zazwyczaj są to dania kuchni polskiej, lekkie sałatki, oryginalne przystawki i desery i wiele innych. Konieczne jest także dogadanie się co znajduje się na stole – chodzi tu głównie o przekąski takie jak ciasta, owoce, ciasteczka, napoje niealkoholowe.

Każda restauracja zapewni nam również obsługę kelnerską. Ilość kelnerów zależna będzie od ilości gości. Możemy być pewni, że utrzymają oni odpowiedni porządek na stole.

Jeśli szukasz idealnego miejsca na swoje wesele blisko stolicy koniecznie sprawdź naszą ofertę – wesele w hotelu w Warszawie.

About the author

Related

JOIN THE DISCUSSION

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.